Soome majandusleht Kauppalehti on teinud intervjuu Teslaga sõitva taksojuhiga, kes pole kitsi kiidusõnadega auto aadressil.
- Tesla S autod Tesla Motorsi peakontori jurues Califormias. Sarnase autoga sõidab ka Soome taksojuht. Foto: EPA
„Kõik autod on olnud mul kompromiss, kuid Tesla on olnud sisuliselt täiuslik. Autolt ei saa palju rohkem nõuda,“ lausus 120 000 kilomeetrit Tesla elektriautoga sõitnud taksojuht Jarmo Kalpio.Neli ust, kaks pagasiruumi, kasutusmugavus, väiksed kulud ja pikad hooldevälbad, loetles Kalpio Tesla eeliseid. „Ametlik hooldevälp on küll 20 000 kilomeetrit, kuid Teslaga kannatab sõita hooldusvabalt ka 100 000 kilomeetrit. Näiteks õlivahetust pole. Kui tavalisel autol tuleb mingi viga, viiakse ta remonti, Teslat saab parandada interneti kaudu. Noh, rehve ei tule veel internetist,“ rääkis mees.
Ainus kritiseerimist väärt asi oli tema hinnangul asjaolu, et taksopeatustes pole elektriauto laadimispunkte. Samas sai ta isegi kõva pakasega ühe laadimisega sõita Teslaga 400 kilomeetrit. „Tuleb vaid aru saada, et gaasijala asend mõjub kuludele,“ lisas taksojuht. Ta plaanib sama Teslaga sõita taksot 5–6 aastat, samal ajal kui diiselmootoriga takso eluiga on kuni 3 aastat.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.